tisdag 18 december 2012

40 år

Jag fyllde 40 år i fredags :-) Jag blev överraskad av min familj. Pappa, Min storasyster med familj och min storebror med familj kom hit och bjöd på god kalkonmiddag och gott fika på det. Jag kunde bara luta mig tillbaka och njuta av maten och sällskapet :-)
Blodsockret låg bra :-)
Min älskade make övverraskade med smörgåstårta med levande ljus i till lunch och sedan bjöd han mig till ett fik där han tidigare bokat bord och han hade lämnat in rosor som stod på bordet och ljusen var tända
 :-) Han hade även köpt lakrits från lakritsfabriken. Fick som present en fin skinnvöska och min favoritparfym- Känner mig så firad :-)

Jag har hunnit med ett antal promenader och idag skulle jag ha varit på gymmet men sjukgymnasten var sjuk så det blev inställt. Men jag kompenserade med rask promenad.

4 kommentarer:

  1. Åhh, jättegrattis till dig!!! Låter som en underbar födelsedag :-D

    Duktigt du är med promenader o gym!

    /C

    SvaraRadera
  2. Önskar dig och din familj en underbar jul! Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Blev nyfiken och tittade in på din blogg. Vilken resa du gjort!
    Grattis i efterskott förresten :)
    Önskar dig ett gott 2013
    Sanna

    SvaraRadera
  4. Hade lite bråttom så tryckte lite för snabbt.
    Så jag är inte anonym utan bloggar även själv. Försöker för femtielvtegången ändra min livstil till något hälsosammare :)
    Ha det bra/ Sanna

    SvaraRadera