måndag 31 december 2012

En härlig bonus! :-)

Som ni märkt så har jag ju inte varit så aktiv här på bloggen. Anledningen ska jag nu avslöja för er som tittar in här på min blogg.

En härlig bonus som kom med att jag la om min livsstil och tappade nästan 23 kg är att vi ska ha barn i juni :-)
Jag och min make har väntat i 5 år och nu har miraklet skett!
När jag fick ordning på blodsockret, gick ner i vikt, la om kosten och började motionera regelbundet så kom graviditeten som en efterlängtad bonus. Gissa om vi ör glada och förväntansfulla.

Vårat nya år 2013 kommer att bli det bästa året på många sätt :-)

Gott Nytt År!!! Önskar jag er alla och lycka till med ett hälsosamt next year!

2 kommentarer:

  1. Grattis till Er!
    En underbar framtid kommer er till mötes, det är fantastiskt med barn.
    kram

    SvaraRadera
  2. Åhh, va´underbart!!! Jättegrattis til er :-D
    Kul att få sånt tydligt resultat på ditt kämpande - bra jobbat!!!

    Hoppas att du fortsätter titta in ibland i bloggen trots en massa bebistid framöver ;-D

    Gott nytt år och lycka till!
    Kram ♥

    SvaraRadera