tisdag 28 oktober 2014

Funderat igen på...

Nu har jag funderat igen på fetmaoperation och kommer åter igen fram till att jag kan inte för mitt liv gå med på att operera mig. Det skulle kännas som om jag blev stympad. Som om min värdighet som människa skulle få sig en spark på fel sätt. Om inte jag kan lära mig äta rätt och motionera som jag är nu hur ska jag då lära mig när jag väl är opererad. Detta är min blogg och jag behöver inte behöver inte förklara för de som gjort det att de gjort fel eller rätt.
Var och en tar beslut och ansvarar för sin kropp och leverne.

Min nya slogan är nu: " Ät rätt och bränn fett!

Jag kommer att ha UPS and Downs. Jag kommer att gråta och skratta. Väga mig och låta bli.
Jag har som min blogg heter Sundare liv i sikte!

Jag har bestämt mig och då måste jag våga tro på mig själv! Anna du kan! Anna Du Vill!
Go Girl! Girl Power!

Vården ska få bidra med sin kunskap. Min man och familj stöttar mig.
Men det är jag som ska göra det möjligt.

Gåbandet ska få göra nytta. Hundpromenader och raska promenader. Bra kost och kompletterande Modifast. En vilja av stål.

Nu kör jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar