tisdag 2 september 2014

Imorgon först.

Jag beställde Modifast från apotea.se och idag kunde jag hämta ut det.
Så imorgon bitti kan jag påbörja Modifast dieten. Min plan är att byta ut frukost, lunch och middag första veckan för att få en bra start. Jag hade lite flyt för apoteket Hjärtat har nedsatt pris på Modifast just nu så jag passade på att köpa 1 ask där med. Köpte även vitaminer Mitt val kvinna. Kan vara bra dels när jag dietar men även inför vintern tänkte jag.

Känner mig taggad just nu. Det är också roligt för jag har legat så bra i blodsockret. Kanske jag har ett medvetet tänk nu inför viktminskningen. Tycker det är bra att jag satsar på mig själv. Det gagnar ju min dotter Isali med som säkert kommer att röra sig snabbt när hon upptäcker att hon kan springa med :-)

Go girl :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar