torsdag 4 september 2014

Kunde inte låta bli...

Jag hade en deal med mig själv att jag skulle väga mig varje onsdagmorgon. Men jag kunde inte låta bli att ställa mig på den idag (torsdag). Wihoo jag har gått ner 1.2 kg :-)
Vilken glädje :-) Det ger mig mod att fortsätta.
Vi har promenerat idag och i samband med den så handlade jag hackade mandlar som jag ska blanda ner i mellanmåls kvargen.
Dessutom så köpte jag Risentas bak mix frö knäcke. Tänkte att det är gott att knapra på något som håller magen i trim och inte höjer blodsockret. Spännande.
Hörde på tv att när man minskar portioner så blir man lättare hård i magen...

2 kommentarer:

  1. Åh grattis ! Visst är det skönt när man gått ner i vikt ?
    // Anna

    SvaraRadera
  2. Ja det är en skön känsla. Kul att du hittade in på min blogg :-) Ha det gott!

    SvaraRadera