tisdag 3 juli 2012

Premiärpromenad:-)

Nu har jag klarat av premiärpromenaden här i stan:-)
Jag gillar verkligen att jag kan variera mina motionsrundor här i stan. Idag gick jag via stadparken, genom ett villaområde och fram till Willys. Där handlade jag nyttigheter. Jag har fått "dille" på coctailtomater som måste vara rumstempererade gärna gula. Perfekta att stoppa i munnen när suget anfaller. Jag har dessutom en burk med blandade nötter i ett skåp så att dom inte står framme hela tiden. Där tar jag bara när ett riktigt sug efter godsaker anfaller.
Jag nöjer mig med detta för att jag mentalt bestämt mig för att inte äta godis och annat onyttigt.
Däremot så bestämmer jag i förväg när det är ok att jag unnar mig t.ex en glass. Då njuter jag full ut av den:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar