måndag 6 augusti 2012

Nya walkingskor

Ingenting ska få stoppa mig nu när jag kommit så här långt i mitt kämpande att finna sundare livsstil.
Skorna jag gått med nu en tid gav inte den dämpning jag behöver, så jag känner av benhinnorna.
Idag har jag köpt nya walkingskor som är dämpade och som även ska funka i höst och vinter. Jag går med dom inne först så att jag är säker på att dom funkar på "min diabetesfot"
Ser fram emot att prova dom ute oxå:-)Tyvärr hann jag inte ut med skorna... Jag kände att det klämde på höger fot nedanför lilltån.Då måste jag göra ett återköp. För speciellt diabetiker måste vara rädd om just fötterna. För om vi få fotsår så läker dom dåligt. Det vill jag ju undvika. Jag får leta vidare... Synd för jag gillade skon förövrigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar