torsdag 23 augusti 2012

Tacksam.

Jag är så tacksam och glad över den hjälp jag får genom vården nu när jag gör en livsstilsförrändring.
Nästa vecka ska jag och min sjukgymnast börja en sexveckors turne på gymmet.
Jag ska gå dit två gånger i veckan alltså tolv ggr. Det börjar och slutar med konditionstest, puh...
jag får även samtalshjälp på VC för att samla ihop alla intryck och själens uttryck nu när jag inte "dämpar" med mat. Själen och kroppen sitter ju ihop...
Min diabetessköterska är oxå ett gott stöd!
Så jag riktar min tacksamhet till "mitt team". Ni är en hjälp på vägen mot ett sundare liv!
Tack även till min skapare som är en hjälp och ett stöd!
Tack till mig själv oxå för att jag håller ut och inte ger upp när motståndet kommer...
Tack till familj och vänner med:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar