måndag 27 augusti 2012

Sjukgympan.

Idag har jag och min sjukgymnast gått igenom ett program för mig på gymmet.
Först cyklade jag sedan gick vi igenom diverse gymmaskiner. Det tar på alla möjliga muskler och svetten lackar:-)
Blodsockret har inte riktigt legat bra idag men jag har krånglat med lite annat idag oxå som jag inte skriver här om.
Sist i programmet så ställde jag mig på Crosstrainern. Men hallå vad är det för en tortyrmaskin. Jag klev av efter 3 minuter och var helt gele i benen. M ville att skulle trampa ett tag till men Anna och benen sa "Nej".
På fredag morgon ska jag göra konditionstest.
Sedan ska jag gå 10 ggr till på sjukgympan.
Det är bra med variation till promenaderna och jag behöver ju öka styrkan i musklerna och öka konditionen så att jag kan fortsätta den goda hälsa jag nu jobbar för.
Benpress.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar