måndag 5 november 2012

Bra början på dagen.

Idag var jag på plats i sjukgymnastikens gymsal 10.00.
Jag gymmade i lungt tempo idag och det gjorde att jag inte höjde blodsockret och det känns ju jättebra.
Det passar mig inte att stressa för då åker blodsockret åt skogen. Sedan gjorde jag lite ärenden på stan köpte bl.a fotvårdssalva på appo för det var nedsatt pris.
När jag kom hem så var det tid för lunch. Det blev en burgare med rotgrönsaker som jag blandade ner lite kesella i och kryddor. Det blev gott:-) Ett halvt äpple slank ner oxå.

Nu ska jag snart gå ut på eftermiddagspromenad med Buster och Maya.

2 kommentarer:

  1. Vilka otroligt fina resultat du har presterat!

    Jag bloggar själv om hälsa och vikt. Dessutom är jag färdigutbildad läkare om drygt 6 månader, så jag vet verkligen vilken skillnad du åstadkommer i ditt liv! Därför blir så glad när jag hör om människor som du, som tar tag i sin hälsa och sitt liv med sådan viljestyrka!

    Härligt!

    Mvh EmYlo

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Emylo för ditt inlägg och uppmuntran! Lycka till med slutspurten på läkarstudierna. Bra med läkare som är medvetna! Mvh Anna

      Radera