torsdag 29 november 2012

Glömde...

Igår glömde jag helt bort bloggen...
Däremot så glömde jag inte motionen igår. Jag tvekade in i det längsta på att gå ut på promenad. Det slutade med att jag klev på crosstrainern och trampade på i 20 minuter. Den är effektiv och svetten lackar.
Jag har ju börjat med 15 minuter så nu la jag till 5. Tror på att ta det lite pö om pö.
Min älskade make använder oxå CT.n så den står inte och samlar damm här inte:-)
Jag har druckit mycket te som vanligt. Kom på igår att ha i lite kardemumma i teet och det blev riktigt gott. Mumma:-)
Idag blir det fullkornspasta, grönsaker och farmarbiff. Till middag ska jag göra en efterlängtad potatis och purjolökssoppa. Jag gjorde den första gången på hemkunskapen i skolan för många många år sedan:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar