torsdag 22 november 2012

Vilodag

Idag har jag en dag av vila. Jag har känt av förkylning. Ont i huvudet och nyst. Då är det bra att stanna upp, speciellt för oss som har diabetes.
Jag har inte bestämt mig för om jag ska se på en film eller om jag ska läsa lite i en bok. Jag har inte läst en hel bok på flera år. Det är sviter efter en utmattningsdepression...
Jag har iallafall förberett med en bok från bibblan för jag längtar så efter att få läsa.
Jag har plöjt många böcker genom åren.
Jag kan läsa kort information på nätet, men just bok är lite svårare.
Annars så ska jag laga matlådor idag så att jag har att bara ta fram till lunchen.
Ha det bäst!

1 kommentar:

  1. Krya på dig!

    Jag läste också massor förr, men inte längre. Orkar helt enkelt inte. Somnar efter 2 sidor. Att sitta och läsa intresserar mig inte. Däremot så lyssnar jag på talbok nästan jämnt... Just därför så läser jag bara böcker jag redan lyssnat på, för jag är alldeles för otålig för att vänta flera månader innan jag får reda på vem mördaren är :)

    SvaraRadera