måndag 12 november 2012

Gym nu på morgonen.

Bra start på denna vecka med gym på morgonen. Sedan ska jag ta emot crosstrainern som levereras idag. På shemat står tvätt oxå. Det är ju ett sånt där måste man inte kan bortse ifrån.
Jag har även beslutat mig för att sluta med Modifast för att det inte är rekomenderat för diabetiker.
Jag går över till "vanlig" mat fast i mindre portioner. Jag vet att jag kan gå upp lite i vikt när jag precis har slutat med Modifast men det får jag väl gå ner sedan.
Sundhet är det jag siktar på:-)

4 kommentarer:

  1. Svar: Det är inte på nätet, det är ett program som jag köpte för säkert 10 år sen. Det heter BigJig och finns på www.lenagames.com
    Det är en rysk tjej som gjort spelet.

    Kram

    SvaraRadera
  2. PS. Måste du ha spamkontrollen på? Det är omständligt att behöva fylla i massa bokstäver och siffror när man kommenterar, då blir det "enklare" att inte kommentera alls...

    SvaraRadera