onsdag 26 september 2012

Bra samtal

Idag var jag på gymmet och det gick skitbra idag:-)
Jag fick för mig att dricka extra mycket igår och till min förvåning så kändes det som det gick liksom smidigare på gymmet. Som om jag var rundsmörjd i lederna:-)
Efter passet så hade jag ett givande samtal med min sjukgymnast. Vi pratade om hur jag tyckte träning är och om det hjälper mig.
Kom fram till att detta är riktigt bra!
Jag har mindre ont i min kropp, jag har fått bättre styrka och när jag tänker till så har det även stärkt mitt självförtoende.
Jag har ju även förbränt endel och det är tokpositivt:-)
Jag är stolt över att jag håller i träningen, äter medvetet bättre, minskar i vikt i lagom takt, håller medvetenheten om kost och motion uppdaterad.
Jag fortsätter med dagboken och jag har minskat insulinenheterna:-)
Det är bra att uppmuntra sig själv ibland när allt kommer omkring:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar