torsdag 20 september 2012

Svetten lackar

Idag har jag varit på gympass igen. Å hej vad svetten lackar...
Det är väl ok men jag ska nog skaffa mig handledsband så att jag lätt kan torka av fejjan.
M la till en ny övning idag.
Knäböj med liten pall. Pall ala´Pelli kan vi kalla den:-)
Jag har lite svårt att bara sådär göra nya övningar, men när jag gjort det några gånger så fixar jag det ju:-)
Undrar lite varför jag blir så osäker. Men så funkar jag och det får jag väl stå ut med dårå...
Jag låg lite lågt i sockret innan men det parerade jag med ett äpple.
Det gick bra.
 En annan teori jag har är att när jag går låg eller annars är lite mer stressad så tror jag att jag skickar ut kortisol ut i systemet. Det är typ ett stresshormon. Pulsen ökar och jag blir liksom darrig och spänd. Man hör även när jag pratar för då snackar jag fort och lite osammanhängande...
Jag har tagit det lite lugnare i eftermiddag och nu ska jag ta en lite längre promenad med Buster och Maya. Då går det inte så fort för dom ska ju kisspausa lite här och var.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar