måndag 10 september 2012

Idag fann jag dom...

Idag tror jag att jag äntligen har hittat skorna som ska funka på mina långa raska promenader.
Jag tog tåget till Uppsala och började med en skön balsam för själen promenad i stadsträdgården.
Sedan gick jag till Löplabbet och provade deras löpskor med bred läst.
Fastnade för två olika skor.
Sedan gick jag till en annan sportaffär och fann samma sor fast hälften så dyra.
Efter att jag varit till Löplabbet en gång till för att bestämma mig så gick jag och slog till på paret som jag fastnade mest för.
Jag har ju problem med fötterna så jag har kommit fram till att löparskor passar bäst. För walkingskor är ofta så hårda så det klämmer på skräddarknutan...
Imorgon tar jag en premiärtur ute.
Då ska jag skriva vad jag tyckte om dom. Hoppas dom håller att gå raska prommisar med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar