fredag 21 september 2012

Överraskade mig själv:-)

Idag blev jag lite övverraskad. Jag beställde en chockrosa Pilatesboll:-)
På sjukgympan så fick jag testa att sitta på en Pilatesboll. M (min sjukgymnast) satte mig framför en gigantisk spegel. Varpå jag fick lite mer eller mindre panik. Jag är inte van att se mig sådär. Jag har inte heller vant mig vid att jag gått ner så pass mycket som jag gjort. Dessutom har jag aldrig suttit på en Pilatesboll.
Hur som helst så behöver jag ju öva balans och muskler.
Så idag så bara gjorde jag det. Beställde en Pilatesboll som jag kan öva många olika muskler och balans på. Jag vet att träninggrejjor har en tendens att bara stå. Men jag har gått in för att jag ska fixa viktminskningen denna gång. Så är det bara!

4 kommentarer:

  1. Jag har köpt på mej en hel del träningsgrejer här hemma och det står bara inte vilket jag trodde, för mej funkar det mycket bättre att träna hemma än på ett gym så det fixar du med vännen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack Sara för ditt stöd! Jag tycker också om att träna hemma i min egen takt. Fortsätt med det du påbörjat Sara du gör det så bra! Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för supporten i min blogg. Den där Anonym har gäckat mig i säkert 3 år. Nu är inte alla som skriver som Anonym samma tjej (förutsätter att det är en tjej), men det märks tydligt när det är hon. Jag är patetisk, kommer aldrig att gå ner i vikt osv osv. Om man nu tycker en människa är så korkad som hon verkar tycka att jag är, varför läser man år ut och år in vad jag skriver då? Gaaah!!

    SvaraRadera
  4. Ja det är märkligt hur en del människor ska mer eller mindre tracka en när det går bra. Hoppas att hon lägger av med detta. Du gör ett grymt bra jobb och du ska respekt, uppmuntran och inget annat! Tänk om man kunde spärra folk från sin egen blogg... Go girl! Kram

    SvaraRadera