onsdag 12 september 2012

Till sist...

Efter många om och men så har jag fått hjälp med fötterna.
En remiss är skickad till ortopedtekniska i Västerås. Troligen ska en diabsköterska på VC gör en fotanalys med allt vad det innebär.
Jag har inte fotsvamp! Det är ju oxå bra att en dr tittade och konstaterade det. Man kan inte avgöra över telefonen om en patient har fotsvamp eller inte!

Jag har även hunnit med ett gympass på sjukan. Det gick bra fast M hade lite annat för sig. Det fanns ju en annan sjukgymnast i gymsalen.
Det känns gott att få träna musklerna och få bättre hållning. Jag kände av diabetesaxeln men M sa att jag kan göra just dipsen på ett annat sätt så att det inte belastar axeln.

Jag var orolig att jag g¨ått upp i vikt. Men till min stora glädje så har jag gått ner:-) 3 hg kvar till 17kg!:-) alltså -16.7 kg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar