torsdag 25 oktober 2012

Gym igår och idag blir det Bungy Pump promenad

Igår gick det riktigt bra på gympasset. Jag kände mig glad när jag kom och glad när jag gick:-)
Vi kom överrens om att jag gymmar som vanligt nästa vecka med två dagar sedan veckan därpå så ska vi ha samtal M och jag om hur jag tycker att träningen funkar och hu jag mår i kroppen. Det är så bra att min sjukgymnast finns till hands och följer upp mig för det händer grejjer i både kroppen och själen.
Idag på eftermiddagen ska jag ta en Bungy Pump promenad. Solen skiner så det kommer bli skönt och avkopplande.
En annan sak som jag reflekterat över är att byxorna speciellt sitter löst lite här och där. Det tar lite tid att vänja sig vid förrändringar. Men hej vad skönt att det blir resultat på denna kamp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar