fredag 26 oktober 2012

Nyss hemkommen från...

Ja nu är jag hemma igen efter ett fm pass på gymmet. Starten var lite knepig. Jag kände mig darrig i benmusklerna och kunde inte riktigt avgöra om det var stelhet eller lågt blodsocker. Jag har alltid blodsockermätaren med mig men nu var den inte i ryggan...
Jag fortsatte träna ändå för jag kände mig ganska lugn ändå.
Det gick hyfsat. jag klarade programmet igenom. Dipsen som jag tränar armar med kändes riktigt lätt idag:-)
Efter gympasset så gick jag hem i kylan och sitter nu hemma med en varm god kopp grönt tranbärste- Gott!
Dessutom så har jag ätit lite kesella 1% ihop med lite nötter och torkade bär. Det var oxå mycket gott! Tog 3 E insulin till det. På fredagarna så äter min man och jag en senare lunch ihop så då behöver jag något extra.
Jag ser fram emot denna helg:-)
Ha det superbra du som tittar in här i min cybervrå:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar