tisdag 23 oktober 2012

Sällskap i spåret.

Idag fick jag sällskap i spåret med en väninna. Ibland är det skönt att ha lite sällskap med på promenaden. Vi gick en timme och babblade under tiden. Sedan åt vi en lätt lunch innan hon skulle hämta barnen på skolan. Skönt att ha någon att dela tankar och livet med.
Idag ska jag bort till Willys och köpa grönt te med tranbär och sedan ska jag hämta ut Magnesiumtabletter på Coop. Jag har "surr" i benen som jag tror kan avta med Magnesium tillskott.
Jag ligger lite efter med motions och kostdagboken så jag ska fylla i den med. Imorgon ska jag till gymmet igen och det ser jag fram emot:-)
Jag skulle så gärna ha en jag kunde gå till och ha stödsamtal med angående viktnedgång nu inför vintern. Jag har ju genom livet blivit så inaktiv just vintertid. Jag vill ju fortsätta gå ner i vikt nu när jag lyckats gå ner såhär pass. Vi får se om jag kan få till någon att samtala med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar