fredag 12 oktober 2012

Igår torsdag.

Då hämtade jag äntligen mina skoinlägg. Dom satt bra från första stund. Skönt med rätt stöd i skorna. På måndag ska jag träffa en doktor som ska ge mig remiss till Ortopedtekniska i V-rås igen. Denna gång ska vi prova ut ett par extra bredlästade skor. Jag har egentligen 38 i skostorlek men för att hitta bredd så måste jag gå upp i st. till 41. Detta gör att foten får hög friktion och skav uppstår. Dessutom så blir ju mitt avtramp så påfrestat.
Idag har jag varit på gymmet igen. Kondisen är inte riktigt så bra efter förkylningen men jag klarade övningarna med paus emellan. M och jag pratade även om en värk so kommit mer och mer, den sitter i ljumsken...
Hur som helst så ser jag fram emot ett par anpassade skor för mina fötter! Så länge så är jag glad för inläggen som jag kan flytta runt i skorna jag har nu. Men oj vad jag har fått jobba hårt för att få loss dom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar