måndag 8 oktober 2012

Tyckte att förkylningen vände i helgen.

Så jag gick till sjukgymnastiken idag som det var inbokat. Men när jag påbörjade gympasset så insåg jag att inte orken var återställd. Kom fram till att ta det lungt med samtycke av sjukgymnasten. Nu sitter jag här hemma med tekoppen med halstablett i och snorar igen.
Jaja man kan inte vara på topp hela tiden.
Jag var förbi biblioteket på väg hem från sjukjympan. Läste artiklar i tidningen MåBra. Intressant. Sneglade även på en bok som handlade om överviktsoperationer. Känner fortfarande ett starkt Nej inom mig. Jag vill fixa denna viktnedgång utan att "lägga mig" på operationsbordet.
Det är mitt tänk som behöver förrändras och min livsstil. Jag är en bra bit på väg och jag ska ta en dag i taget och ibland en halv dag om det behövs. Så är det bara!

Ge inte upp Anna du är värd ett gott liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar