fredag 5 oktober 2012

I det sunda livet ingår även vila.

Idag tog jag vila ifrån motionerandet. Jag har i några dagar kännt mig lite krasslig och det syns även på blodsockret. Det smyger upp lite. Nu ikväll så nyser jag och snorar.
Då är det bäst att stanna upp och hämta ny energi.
Jag har gjort en "Anna förkylningstemix" Det är the med halstablett och en lakritsgodis. Det är mumma för halsen och andningsvägarna.

Det enda jag ansträngt mig lite med är att göra mina höftstärkarövningar fast dom är ju inte så krävande.
Nu ska jag krya på mig så att jag är i form för kommande promenader ocg gympass.

Jag lyxar till det lite extra framför X-faktor ikväll med 7 st smågodisar. Det tyckte jag var en ok utsvävning. Då är det för min del lättare att sedan hålla mig till den kost jag äter. För andra funkr det inte att äta någonting onödigt men jag känner mig fri att gotta mig en kväll ibland men ändå mycket sällan.

Det ser lite taffligt ut med godiarna utspridda påbilden... Men så gott det ska bli:-)

1 kommentar:

  1. Svar: Om någon har lagt ett maxbud så "försvinner" ditt bud. Antingen lägger du ett ännu högre bud, eller också struntar du helt i auktionen :)

    SvaraRadera