söndag 28 oktober 2012

Raskt runt Sala

Idag gick jag raskt runt Sala. 1h 20 min promenerade jag runt. Det var flera som hade tänt ljusen på gravarna det var fint. Jag går igenom kyrkogården på denna runda.
Idag var det kallt men friskt ute. Det gäller att finna kläder som inte är för varma men inte heller för kalla. Jag valde vindbyxor som är fodrade. Långärmad funktionströja kofta och vindjacka. Kepa på huvet och halsduk. Det funkade fint idag. Men imorgon sägs det komma snö så då måste jag väl klä på mig lite mer.
Jag är glad att jag håller promenaderna vid liv fast det helt klart skulle vara mysigare att kura inne. Jag vill ju fortsätta min viktnedgång och finna sundare livsstil. Så jag "tragglar" på som jag brukar säga fast med glimten i ögat.
Jag bestämde mig igår för att jag jag fick unna mig några lakritsgodisar idag så det har jag gjort och det var riktigt gott.
Jag har annars kommit över godissuget bra och jag vet att jag kan hantera det att köpa några godisar då och då utan att bums bli beroende. Sunt kan jag kalla det:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar