torsdag 18 oktober 2012

Inbokade gympass är så bra!

Jag har kommit fram till att inbokade gympass är så bra för mig. Jag kan inte hitta på ursäkter utan jag går på inbokad tid och gör mitt anpassade schema för just mina behov.
Jag gör två pass varje vecka regelbundet.
Jag förstår att jag har stort behov att bygga upp muskler som bär och håller upp kroppen.
Jag har även värk i kroppen som jag tror och hoppas ska minska med tiden
Jag har ju haft fullt sjå att bära på tunga överviktskilon. Endel har jag ju blivit av med men jag har många fler att jobba bort. Min kropp har oxå jobbat med tunga lyft inom äldrevården och då blev jag även själsligt utmattad.
Nu tar jag nya tag. Jag har lagt om kosten, motionerar och tränar regelbundet. Har dessutom blivit mer medveten om att ha bara vara stunder.
 .Ja som jag sagt fler gånger: " Jag är på väg mot ett sundare liv.
Jag äter ett äpple till lunch varje dag ihop med Modifast och varmt the. Frukost och middag äter jag vanlig sund kost.

Idag ska jag hämta ut en ny funktionströja jag beställt. Tänkte pigga upp med en röd ny fräch träningströja. Som en uppmuntran från mig själv till mig själv. För det jag gör för min hälsa det gör jag bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar